PODMÍNKY A PRAVIDLA PRO BRAND PARTNERY
Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky„) a všechny dokumenty, na které se v nich odkazuje, stanoví pravidla, zásady a práva a povinnosti brand partnerů Oriflame a upravují používání prodejní platformy Oriflame (cz.oriflame.com) a mobilní aplikace Oriflame (společně dále jen „obchod“) zejména pro váš nákup produktů, a to i pro účely nesouvisející s vaší podnikatelskou činností, a představují v případě jejich přijetí závaznou smlouvu (dále jen „Smlouva“ nebo „Smlouva s brand partnerem“) mezi Oriflame Česká republika spol. s r.o., se sídlem na adrese: Přemyslovská 2845/43, 130 00 Praha 3, Česká republika, IČ: 18627722 (dále jen „Oriflame„, „my„, „naše„) a vámi (dále jen „vy“, „brand partner Oriflame“ „brand partner„) a nahrazuje veškeré předchozí dohody, prohlášení nebo závazky. Tyto podmínky jsme zveřejnili na našich webových stránkách, které jsou vám k dispozici, a proto vám doporučujeme, abyste si vytiskli nebo uložili a uschovali kopii těchto podmínek a všech ostatních dokumentů tvořících smlouvu.
1. DEFINICE
V těchto podmínkách jsou použity následující definice:
i. Etický kodex a pravidla chování: soubor závazných pravidel, který je součástí plánu odměn pro brand partnery Oriflame a který upravuje chování brand partnerů Oriflame vůči Oriflame, vůči zákazníkům a vůči ostatním brand partnerům Oriflame, k dispozici zde;
ii. Zákazník: jakákoli fyzická osoba, ať už je u Oriflame registrovaná jako zákazník či nikoli, která nakupuje produkty Oriflame online (například prostřednictvím webových stránek) nebo offline (například telefonicky, pokud je tato možnost v den podání objednávky k dispozici) a která při tom jedná zcela nebo převážně mimo rámec své obchodní, podnikatelské, řemeslné nebo profesní činnosti;
iii. Katalog Oriflame, katalog: papírová nebo elektronická brožura pravidelně vydávaná společností Oriflame, která obsahuje nabídku produktů Oriflame a jejich doporučené maloobchodní ceny;
iv. Katalogové období / kampaň: období uvedené na obálce každého katalogu, během něhož jsou nabídky z daného katalogu Oriflame platné;
v. Obchodní programy: marketingové, prodejní a motivační programy, které Oriflame čas od času sponzoruje;
vi. Oriflame Group: Oriflame Holdings B.V., její konečná holdingová společnost a jakýkoli subjekt, který je přímo nebo nepřímo ovládán touto konečnou holdingovou společností nebo který přímo nebo nepřímo ovládá tuto konečnou holdingovou společnost;
vii. Produkty Oriflame: kosmetika a související doplňky, některé potraviny a doplňky stravy, jakož i některé další produkty nabízené k prodeji pod ochrannými známkami Oriflame nebo jinými ochrannými známkami (katalog popisuje hlavní vlastnosti produktů);
viii. Plán odměn pro brand partnery Oriflame nebo Plán odměn pro zákazníky Oriflame, nebo brožura Komunita krásy Oriflame: dokument vysvětlující možnost výdělku u Oriflame. Kopii dokumentu si můžete stáhnout zde
ix. Ochranné známky Oriflame: název Oriflame, logo Oriflame a názvy produktů nebo řad produktů, které vyrábíme, uvádíme na trh, prodáváme nebo distribuujeme;
x. Zásady jednání Oriflame: zásady a postupy, které upravují ustanovení o odměnách a výhodách v rámci plánu odměn pro brand partnery Oriflame a obchodních programů. Kopii Zásad jednání si můžete stáhnout zde .
xi. Ceny: ceny produktů Oriflame stanovené společností Oriflame a uvedené v cenících platných v době podání objednávky;
xii. Území: Česká republika;
xiii. Osobní údaje: údaje, které jste nám poskytli při registraci jako brand partner Oriflame, jakož i jakékoli další informace o vás, které nám můžete čas od času poskytnout;
xiv. Osobní informace: informace týkající se přímo či nepřímo zaregistrovaných a nezaregistrovaných zákazníků, brand partnerů Oriflame a dalších třetích stran, jejichž údaje shromažďujete nebo jinak zpracováváte v rámci svého vztahu s Oriflame.
2. REGISTRACE A ČLENSTVÍ
2.1 Jako brand partner Oriflame budete zaregistrováni poté, co přijmeme vaši žádost (buď podanou vámi online, nebo vaším sponzorem (na základě vaší žádosti), nebo když požádáte o změnu statusu ze zákazníka na brand partnera podle Podmínek a pravidel pro zaregistrované a nezaregistrované zákazníky (k dispozici zde) a dostanete přiděleno unikátní registrační číslo brand partnera (v případě výše zmíněné změny statusu ze zákazníka na brand partnera vám zůstane stejné číslo, které již máte). Podmínky vašeho přijetí statusu brand partnera Oriflame jsou uvedeny v části pravidel pro brand partnery v Etickém kodexu a Zásadách jednání. Upozorňujeme, že pro registraci s omezenou svéprávností platí další kroky uvedené v bodě 2.8 níže.
2.2 Vyhrazujeme si právo účtovat roční servisní/administrativní poplatek ve výši uvedené na našich webových stránkách (při vaší registraci a při každém jejím výročí), a pokud se tak rozhodnete, účtovat vám cenu startovací sady uvedenou na našich webových stránkách (pokud je nabízena). Tyto poplatky budou vyúčtovány na vaší následující nákupní faktuře.
2.3 Vaše členství a Smlouva pro brand partnery automaticky vyprší: (i) ve výroční den registrace, pokud nebude obnovena v souladu s podmínkami; nebo (ii) pokud jste neprovedli objednávku po dobu 12 po sobě jdoucích měsíců.
2.4 Vy i Oriflame můžete kdykoli ukončit své členství a vypovědět Smlouvu pro brand partnery, jak je dále uvedeno v Podmínkách.
2.5 Členství je vaše osobní a nelze jej postoupit nebo převést na jinou osobu bez našeho předchozího písemného souhlasu a v souladu s požadavky Etického kodexu a Zásad jednání.
2.6 Nepoctivé registrace a objednávky (jako například provedené s falešnými údaji nebo údaji jiných osob bez jejich oprávnění nebo za podvodným účelem) jsou přísně zakázány a Oriflame si vyhrazuje právo je odmítnout. Totéž platí pro pokus o registraci nebo objednávku ze strany brand partnera, se kterým Oriflame v minulosti ukončil Smlouvu pro brand partnery z důvodů popsaných v bodě 11.1. Tímto se zavazujete nést plnou odpovědnost za veškeré nároky, náklady a částky vzniklé v důsledku takové registrace a jste povinni v plném rozsahu odškodnit společnost Oriflame za veškeré nároky, náklady a částky vzniklé v důsledku takové neoprávněné registrace.
2.7 Po registraci:
2.7.1. Jste oprávněni nakupovat produkty Oriflame v souladu s těmito podmínkami, jakož i využívat a získávat další výhody stanovené v Plánu odměn pro brand partnery Oriflame a obsažené ve všech zásadách a postupech;
2.7.2. Jste povinni striktně dodržovat pravidla těchto Podmínek a
2.7.3. Stanete se součástí komunity krásy Oriflame, jejíž nedílnou součástí je komunikace, jak je definována v bodě 7.9 níže.
2.8 Chcete-li se zaregistrovat jako brand partner, musíte mít plnou právní způsobilost. Pokud máte omezenou způsobilost k právním úkonům, tj. je vám mezi 15-18 lety, můžete se zaregistrovat a stát se brand partnerem na základě platného souhlasu vašeho zákonného zástupce (např. rodiče) a/nebo, pokud to vyžadují platné právní předpisy, příslušného státního orgánu. Takový souhlas (souhlasy) získáme tak, že před potvrzením vaší registrace na kontaktujeme vašeho rodiče nebo zákonného zástupce. Po udělení příslušného souhlasu vám zašleme uvítací zprávu potvrzující registraci. V případě absence takového souhlasu vás nebudeme moci zaregistrovat.
2.9 V rámci používání obchodu nesmíte poskytovat žádný nezákonný obsah.
3. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY S BRAND PARTNEREM A ODSTOUPENÍ OD ČLENSTVÍ
3.1 Svého členství se můžete kdykoli vzdát a vypovědět Smlouvu pro brand partnery bez udání důvodu. Můžete tak učinit kontaktováním zákaznického servisu e-mailem nebo zasláním písemného oznámení o odstoupení. Jakmile vaše oznámení obdržíme, potvrdíme přijetí vaší výpovědi.
3.2 Pokud odstoupíte a ukončíte smlouvu do 30 kalendářních dnů po registraci, vrátíme vám všechny poplatky a náklady a přijmeme zrušení všech objednaných, ale dosud nedodaných produktů nebo služeb a vrácení všech produktů (včetně školicích a propagačních materiálů, obchodních příruček a sad), které jste zakoupili. Z bezpečnostních a hygienických důvodů můžeme odmítnout přijmout produkty, které byly otevřeny, pokud to znamená, že tyto produkty již nejsou ve stejném stavu jako v době nákupu. Kupní cena těchto produktů bude vrácena při jejich dodání nebo co nejdříve, pokud nám produkty ještě nebyly dodány.
3.3 Pokud odstoupíte od smlouvy a vypovíte ji kdykoli později nebo pokud Oriflame ukončí smlouvu na vaši žádost:
3.3.1 odkoupíme od vás všechny produkty za následujících podmínek:
3.3.1.1 vrácené produkty byly zakoupeny během posledních 12 měsíců před vaší výpovědí smlouvy a bude vám vráceno 90 % původní čisté ceny po odečtení všech plateb, které jsme vám v souvislosti s nákupem těchto produktů uhradili, a
3.3.1.2 vrácené produkty musí být prodejné, což znamená, že nebyly použity, otevřeny ani s nimi nebylo nijak manipulováno, neprošlo u nich datum spotřeby a jsou stále uvedeny v našich katalozích; a
3.3.2 vrátíme vám všechny požadované poplatky, které jste zaplatili do 30 dnů před odstoupením nebo ukončením, abyste se mohli stát nebo zůstat brand partnerem.
4. NÁKUP PRODUKTŮ
A. ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY
4.1 Objednávky z katalogu můžete provádět výběrem produktů, které si přejete zakoupit. Podání objednávky je považováno za nabídku, kterou jste nám učinili ke koupi vybraných produktů.
Přístup do obchodu a jeho používání:
(a) pro webové stránky cz.oriflame.com musíte mít zařízení, které umožňuje přístup k internetu pomocí následujících webových prohlížečů: Google Chrome, Microsoft Edge nebo Apple Safari v nejnovější verzi;
(b) pro aplikaci a obchodní aplikaci musíte mít mobilní zařízení s nejnovější verzí systému iOS nebo Android s přístupem k internetu.
Můžeme vydávat pravidelné aktualizace aplikace, které mohou být nezbytné pro její správné fungování. O požadovaných aktualizacích vás budeme informovat. Pokud tyto aktualizace nenainstalujete, může to mít za následek nesprávné fungování aplikace. V případě jakéhokoli nesprávného fungování Aplikace s námi musíte spolupracovat, abychom mohli určit jeho příčinu. Používání některých funkcí obchodu může vyžadovat instalaci softwaru Java a/nebo Java Script a použití příslušných nastavení souborů cookie.
4.2 Objednávka je zadána po provedení následujících kroků:
4.2.1 při objednávce online jste si vybrali produkty, které si přejete zakoupit, pomocí možnosti „přidat do nákupního košíku“ (nebo podobné); obsah nákupního košíku můžete kdykoli zkontrolovat a upravit změnou množství produktů, odstraněním produktů nebo odstraněním celého obsahu nákupního košíku;
4.2.2 poskytli jste osobní údaje nezbytné pro doručení;
4.2.3 zvolili jste preferovaný způsob doručení a platby a
4.2.4 při online objednávce jste potvrdili objednávku kliknutím na tlačítko „Objednat a zaplatit“ (nebo podobné tlačítko), což se rovná závazné objednávce.
4.3 Jakmile je vaše online objednávka zadána, nelze ji prostřednictvím webových stránek změnit; musíte kontaktovat zákaznický servis na adrese info@oriflame.cz
4.4 Jakmile přijmeme vaši objednávku, bude vám e-mailem zasláno potvrzení objednávky, v němž bude uvedeno, že kupní smlouva vstoupila v platnost. Vaši objednávku můžeme odmítnout přijmout bez uvedení důvodu odmítnutí.
4.5 Kromě potvrzení objednávky obdržíte podrobnosti o svých produktech, které vám byly zaslány, a všechny další nezbytné informace.
4.6 Pokud objednáváte online, vezměte prosím na vědomí následující informace:
4.6.1 uzavřená smlouva nebude uložena ani zpřístupněna: součástí smlouvy bude vaše objednávka a podmínky na webu (které lze uložit nebo vytisknout) nebo které vám můžeme sdělit jinými komunikačními prostředky;
4.6.2 smlouva může být uzavřena pouze v jazyce vašeho trhu a nikoli v jiných jazycích;
4.6.3 Oriflame se hlásí ke kodexům chování uvedeným v článku 13 Podmínek.
4.7 Podané objednávky nelze zrušit, ale máte právo odstoupit od smlouvy, jak je popsáno v bodě 5.
4.8 Objednávky lze podávat kdykoli během dne s výjimkou určité omezené nedostupnosti v době uzávěrky období kampaně, kdy aktualizujeme katalog, v případě takové dočasné nedostupnosti jsou příslušné informace zobrazeny na webových stránkách.
4.9 Ne všechny produkty budou k dispozici vždy. Pokud některý produkt není v době podání objednávky skladem, budeme vás o tom informovat před dokončením objednávky, abyste ji mohli změnit nebo od ní upustit.
4.10 Katalog může být příležitostně a po omezenou dobu nedostupný z důvodu údržby nebo z různých technických důvodů. Dostupnost produktů a služeb popsaných na stránkách a popis těchto produktů a služeb se může lišit v závislosti na místě a čase.
Obrázky produktů v katalogu nebo v onlině obchodě jsou v maximálním rozsahu povoleném příslušnými předpisy pouze ilustrativní: tvar, barva a velikost produktů, které vám budou dodány, se mohou lišit od příkladů uvedených v našem katalogu nebo v onliine obchodě a tyto odchylky nepředstavují vadu produktu. Výše uvedené nevylučuje ani neomezuje zákonnou odpovědnost Oriflame za nesoulad produktu se smlouvou.
4.11 Výjimečně vám můžeme umožnit zadávat objednávky pro jiné osoby pomocí specifického online nástroje. To bude možné pouze pro členy vaší linie, jak je vysvětleno v Plánu odměn pro brand partnery Oriflame, a pouze na základě jejich výslovného zmocnění. Pokud tento nástroj použijete, budete na výhradně zodpovědní za veškeré nároky založené na neoprávněném objednávání a obecně za jakékoli porušení ochrany osobních údajů, jakož i za veškeré náklady a výdaje, které společnosti Oriflame nebo osobě, pro kterou jste objednávku zadali, mohou v souvislosti s touto objednávkou vzniknout.
B. CENY A PLATBY
4.12 Pokud není uvedeno jinak, ceny produktů uvedené v katalogu představují plnou maloobchodní cenu produktů v okamžiku podání objednávky. Všechny ceny jsou uvedeny v místní měně a jsou uvedeny včetně DPH.
Informace o celkové ceně produktů a případných dalších poplatcích vám poskytneme přímo před odesláním konečné objednávky.
4.13 Vyhrazujeme si právo kdykoli změnit ceny podle vlastního uvážení, ale jakákoli změna cen produktů, které jste si vybrali před podáním objednávky, nebude součástí smlouvy mezi námi, pokud se na tom vy a my výslovně nedohodneme.
4.14 Ceny nezahrnují náklady na dopravu, doručení a jakékoli další poplatky a platby, které jsou v průběhu objednávání jasně uvedeny jako příplatky k ceně a které se mohou lišit v závislosti na vámi zvoleném způsobu doručení.
4.15 Ceny můžeme čas od času snížit. Další slevy vám mohou být poskytnuty v souladu s Plánem odměn pro brand partnery Oriflame nebo jinými zásadami či obchodním programem. S případnými dotazy ohledně výpočtu cen se můžete vždy obrátit na zákaznický servis na adrese info@oriflame.cz.
4.16 Platby lze provádět debetní nebo kreditní kartou, bankovním převodem nebo jinými způsoby uvedenými v těchto Podmínkách, Zásadách jednání nebo v Obchodě. Akceptována je většina hlavních platebních bankovních karet.
4.17 Na základě vaší žádosti a při dodržení podmínek pro odložené platby můžeme podle našeho uvážení přijmout odloženou platbu za zakoupené produkty. Pro účely inkasa plateb si vyhrazujeme právo spolupracovat s poskytovatelem služeb třetí strany. Můžete očekávat, že od tohoto externího poskytovatele služeb obdržíte faktury a sdělení o platbě. Všechny faktury musí být zpravidla uhrazeny ve lhůtě uvedené na faktuře. Při opožděných platbách mohou být účtovány úroky z prodlení ve výši platné úrokové sazby centrální banky a přiměřené náklady na vymáhání pohledávek. Brand partner může být požádán, aby využíval konkrétního poskytovatele služeb za účelem získání jakýchkoli odměn (včetně plateb) od nás, což může být podmínkou pro získání těchto odměn (včetně plateb) od nás.
4.18 Informace o způsobech platby, včetně případných odkladů plateb nebo úvěrových podmínek, jsou uvedeny v platebních podmínkách dostupných na internetových stránkách. Jakékoli další informace získáte u oddělení služeb zákazníkům na adrese info@oriflame.cz [IM10]
4.19 Z důvodu bezpečnosti online plateb prováděných kartou jsou všechny platební údaje šifrovány. Oriflame spolupracuje s autorizovanými poskytovateli platebních služeb, kteří bezpečně zpracovávají informace o platebních kartách v souladu s mezinárodními standardy bezpečnosti dat v odvětví platebních karet.
4.20 Pokud poskytujeme možnost opakovaných plateb kartou, budete mít možnost výslovně zvolit a přihlásit se k tomuto pohodlnému způsobu platby. Veškeré další platby pak budou autorizovány oproti vaší platební kartě v okamžiku zadání objednávky a částka bude z vaší platební karty stržena v okamžiku, kdy Oriflame objednané produkty odešle. Od opakované platby budete moci kdykoli odstoupit tak, že přejdete na stránku svého profilu a kliknete na záložku platební karty.
4.21 Souhlasíte se zasíláním elektronických faktur. Tištěné faktury můžete od Oriflame obdržet kdykoli na vyžádání.
C. DODÁNÍ A PŘEVOD RIZIKA
4.22 Objednané produkty lze dodat pouze na území České republiky.
4.23 Oriflame vás prostřednictvím Obchodu informuje o možných způsobech, dostupných dodacích lhůtách a nákladech. O omezeních doručení vás budeme informovat nejpozději na začátku objednávky.
4.23 Místo dodání produktů bude takové, jaké jste si zvolili ve své objednávce.
4.24 Vaši objednávku zpracujeme a doručíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od potvrzení objednávky z naší strany.
4.25 Riziko ztráty produktů a vlastnické právo k produktům na vás přechází okamžikem dodání produktů.
4.26 Oriflame nenese odpovědnost za nedoručení, chybné nebo opožděné doručení objednávky, které bylo způsobeno tím, že jste uvedli nesprávné nebo neúplné osobní údaje/dodací údaje (jméno, příjmení, adresa).
4.27 Ve vztahu k brand partnerům, kteří jednají v rámci své obchodní činnosti, a v souladu s platnými právními předpisy si vyhrazujeme právo kdykoli jednostranně zrušit vámi zadanou objednávku, pokud máme důvodné podezření, že porušujete některou z podmínek.
D. SHODA NAŠICH PRODUKTŮ
4.28 Odpovídáme za soulad produktů se smlouvou a platnými právními předpisy, zejména s předpisy na ochranu spotřebitele. Zaručujeme, že produkty Oriflame jsou vyráběny v souladu se Směrnicí pro správnou výrobní praxi pro kosmetické produkty EN ISO 22716:2007 a Kodexem praxe Oriflame.
4.30 Poradenství o vašich zákonných právech na území České republiky vám poskytne místní Evropské spotřebitelské centrum nebo úřad pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele ve vaší zemi https://coi.gov.cz/en/about-ctia/who-we-are-what-we-do/
5. PRÁVO ODSTOUPIT OD OBJEDNÁVKY
5.1 Můžete uplatnit zákonné právo na odstoupení od smlouvy v souladu s podmínkami uvedenými v bodě 5 níže.
5.2 Přísně dodržujeme pravidla pro odstoupení od koupi produktů platná na území České republiky (viz bod 5 níže).
5.3 Objednávku produktů můžete zrušit bez udání důvodu a bez úhrady jakýchkoli nákladů, s výjimkou nákladů uvedených níže, během 14 kalendářních dnů ode dne, kdy jste vy nebo osoba, která vaším jménem obdrží produkty (vámi uvedená), fyzicky obdrželi produkt nebo poslední z produktů, pokud jste jich objednali více. Pokud jste podali prohlášení o odstoupení od smlouvy dříve, než jsme potvrdili přijetí objednávky, přestává být nabídka závazná.
5.4 Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na objednávku, pokud byl výrobek dodán v uzavřeném obalu, který nelze po otevření vrátit ze zdravotních nebo hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen. Tyto produkty jsou v Obchodě náležitě označeny.
5.5 Chcete-li odstoupit od objednávky, musíte nám o tom učinit výslovné prohlášení. Postačí, když toto prohlášení odešlete před uplynutím lhůty stanovené v bodě 5.3 výše. Pokud nám tedy zašlete prohlášení o odstoupení od smlouvy e-mailem, pak je vaše odstoupení od smlouvy účinné ode dne, kdy jste nám e-mail odeslali.
5.6 Chcete-li odstoupit od objednávky, kontaktujte prosím zákaznický servis e-mailem na adrese info@oriflame.cz[IM12]. K oznámení o odstoupení od smlouvy můžete použít vzorový formulář, který je součástí těchto podmínek (k dispozici na zde, ale není to nezbytné. Můžete nás také informovat jakýmkoli jiným způsobem, pokud obdržíme jasné oznámení, že si přejete svou objednávku zrušit (např. dopisem).
5.7 Pokud vyplníte tento formulář pro odstoupení od smlouvy online a odešlete jej prostřednictvím našich webových stránek, neprodleně vám (např. e-mailem) zašleme potvrzení o přijetí takového odstoupení. Kopii oznámení o odstoupení od smlouvy si můžete ponechat pro vlastní potřebu.
5.8 Vrátíme vám plnou cenu, kterou jste zaplatili za produkty, a všechny příslušné poplatky za doručení, které jste zaplatili (s výjimkou dodatečných nákladů, které vzniknou, pokud jste si zvolili jiný typ doručení než nejlevnější typ standardního doručení, který nabízíme). Od vrácené částky můžeme odečíst ztrátu hodnoty dodaných produktů, pokud k ní došlo v důsledku zbytečné manipulace z vaší strany. Odpovídáte pouze za případné snížení hodnoty produktů v důsledku jiného nakládání s nimi, než které je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování produktů. Vrácení peněz, které vám náleží, provedeme co nejdříve a v každém případě do (a) 14 dnů ode dne, kdy od vás obdržíme zpět veškeré dodané produkty, nebo (b) (pokud nastane dříve) 14 dnů ode dne, kdy nám poskytnete důkaz o tom, že jste produkty vrátili, nebo (c) pokud nebyly dodány žádné produkty, 14 dnů ode dne, kdy jste nám oznámili odstoupení od smlouvy, jak je popsáno v bodě 5.6, s výhradou bodu 5.9. Pokud jste nám vrátili produkty, protože byly vadné nebo nesprávně popsané, vrátíme vám cenu vadných produktů v plné výši, veškeré související poplatky za doručení a veškeré přiměřené náklady, které nám vznikly při vrácení zboží.
5.9 Pokud jste se výslovně nedohodli jinak, vrátíme vám peníze stejnou platební metodou, kterou jste použili k úhradě objednávky; v žádném případě vám v důsledku vrácení peněz nevzniknou žádné poplatky.
5.10. Pokud vám byly produkty dodány:
5.10.1 Produkty nám musíte vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy jste odstoupili od objednávky. Lhůta je dodržena, pokud produkty odešlete zpět před uplynutím lhůty 14 dnů;
5.10.2 pokud nejsou produkty vadné nebo nesprávně popsané, nesete přímé náklady na vrácení produktů k nám; a
5.10.3 máte zákonnou povinnost uchovávat produkty ve svém držení a v době, kdy jsou ve vašem držení, o ně přiměřeně pečovat.
5.11 Aniž je dotčeno vaše právo odstoupit od objednávky a vrátit produkt, měli byste po obdržení zásilky zkontrolovat její obsah, abyste se ujistili, že neobsahuje žádné produkty, které mohly být poškozeny během přepravy. Vy nebo osoba, která vaším jménem produkty přebírá, byste měli neprodleně informovat zákaznický servis podáním reklamace a popsat poškození/vadu. Reklamaci můžete zaslat také e-mailem na adresu info@oriflame.cz
6. DALŠÍ PRAVIDLA PRO VRACENÍ PENĚZ
Dále ručíme za kvalitu všech produktů, které nesou název Oriflame, a potvrzujeme, že jsou vyráběny námi nebo pro nás a splňují nejvyšší standardy kvality. Jsme přesvědčeni, že naši zákazníci budou s našimi produkty ve všech ohledech spokojeni. Proto nabízíme další záruku Oriflame, která umožňuje výměnu nebo vrácení plné částky za jakýkoli produkt, se kterým nejste zcela spokojeni. Vrácení peněz je třeba uplatnit do 30 dnů od převzetí produktu. Tato záruka se nevztahuje na záměrně poškozený nebo nesprávně použitý produkt. Není-li sděleno jinak, vrácení a refundace podle tohoto článku se provádí v souladu s podmínkami uvedenými v článku 5 výše. Touto zárukou nejsou dotčena, omezena ani vyloučena vaše zákonná práva, včetně zejména zákonného práva odstoupit od smlouvy o prodeji na dálku.
7. POVINNOSTI BRAND PARTNERA ORIFLAME
7.1 Brand partner jedná vždy svým jménem a na svůj účet. Pokud se rozhodnete prodávat produkty Oriflame, budete považováni a budete vždy jednat jako nezávislá osoba (samostatně výdělečně činná/jednotlivec), nikoliv jako agent nebo zaměstnanec či jiný zástupce Oriflame. Nejste oprávněni vyjednávat ani vystupovat jako zprostředkovatel při uzavírání smluv mezi Oriflame a ostatními brand partnery a třetími stranami. Rovněž nemáte žádné oprávnění kupovat, prodávat nebo obecně uzavírat jakékoli smlouvy naším jménem nebo naším jménem nebo jménem a na účet jakékoli jiné společnosti ze skupiny Oriflame. Nesmíte se prezentovat jako autorizovaný distributor společnosti Oriflame. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že nejste „obchodním zástupcem“ ve smyslu platných právních předpisů České republiky a nemáte nárok na jakoukoli náhradu nebo odškodnění po ukončení tohoto vztahu.
7.2 Pokud se rozhodnete vykonávat některou z činností v rámci Plánu odměn pro brand partnery, Zásad jednání nebo obchodních programů nebo jakoukoli jinou činnost v souvislosti s produkty, musíte si obstarat veškerá povolení, licence a obecně provést veškeré registrace vyžadované zákony České republiky, včetně případné registrace pro ochranu osobních údajů (viz bod 7.6), daňové registrace a daňových přiznání. Jste výhradně zodpovědní za vykazování a placení veškerých daní, cel, příspěvků na sociální zabezpečení a poplatků, které se na tyto činnosti vztahují. Nesete výhradní odpovědnost za to, že všechny aspekty používání osobních údajů budou ve všech ohledech v souladu s vnitrostátními zákony o ochraně údajů a soukromí (viz body 8.1 – 8.7).
7.3 Umožňujeme vrácení a výměnu produktů, jak je popsáno v Podmínkách, pro vás a pro ty, kteří si u nás případně objednali, pomocí speciálního online nástroje, jak je požadováno v bodě 4.11. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že je vaší povinností informovat zákazníky o jejich právu na vrácení produktů a že případné vrácení produktů provedete jejich jménem.
7.4 Jste povinni chránit image a pověst společnosti Oriflame. Nebudete činit žádná prohlášení ani úkony, které by mohly poškodit image Oriflame nebo produktů. Své podnikání budete provozovat zákonným a etickým způsobem a nebudete uvádět žádná nepravdivá, zavádějící nebo přehnaná tvrzení o produktech nebo o možnosti výdělku u Oriflame.
7.5 Berete na vědomí, že ochranné známky Oriflame, náš obchodní název a logo, naše online nástroje a naše databáze jsou majetkem společnosti Oriflame, a zavazujete se, že je nebudete žádným způsobem porušovat. Aby se předešlo pochybnostem, veškerá dobrá pověst názvu Oriflame náleží společnosti Oriflame. Na naši žádost podepíšete takovou dokumentaci, kterou si v rozumné míře vyžádáme, abyste tuto skutečnost potvrdili.
7.6 Brand partner souhlasí a přijímá, že podmínky této Smlouvy a materiály, na které se v ní odkazuje, mimo jiné včetně Plánu odměn pro brand partnery Oriflame, Komerčních programů, Zásad jednání včetně komerčních programů, našich databází (mimo jiné včetně jakékoli databáze obsahující osobní údaje) a našich online nástrojů, jsou chráněnými informacemi a předmětem našich práv duševního vlastnictví. Brand partner je nesmí používat, ani jejich části, jinak než v rámci činností povolených touto smlouvou.
7.7 V případě potřeby můžete mít nárok na výhody podle podmínek příslušného komerčního programu nebo zásad a postupů. Oriflame má právo stanovit podmínky pro získání takových výhod.
7.8 Při prezentaci produktů Oriflame, obchodní příležitosti Oriflame nebo jakýchkoli propagačních či školicích materiálů pro ostatní brand partnery, za které se platí, budete přísně dodržovat Zásady jednání a Etický kodex.
7.9 Jako brand partner souhlasíte s tím, že budete součástí komunity krásy Oriflame, a berete na vědomí, že součástí fungování komunity krásy Oriflame je to, že Oriflame, zákazníci a brand partneři jsou ve vzájemném kontaktu. Proto berete na vědomí, že přijímání sdělení komunity od společnosti Oriflame a zákazníka (jak je definován ve smluvních podmínkách pro registrované a neregistrované zákazníky) nebo brand partnera, který sponzoruje vás a jeho/její upline, včetně mimo jiné katalogů produktů, kosmetických tipů, doporučení, speciálních nabídek, novinek, publikací, pozvánek na akce („sdělení komunity krásy„), která mohou, ale nemusí mít marketingový nebo komerční charakter, je nedílnou součástí komunity krásy Oriflame. Komunikace komunity krásy bude poskytována některými nebo všemi následujícími prostředky: e-maily, textovými zprávami a hlasovými hovory – zaslanými nebo uskutečněnými prostřednictvím tradičních telefonních či jiných technologií pro rychlé zasílání zpráv (jako např. WhatsApp apod.).
7.10 Zákazníkům a brand partnerům, které sponzorujete nebo kteří jsou ve vaší síti pod vámi, můžete v přiměřených intervalech poskytovat sdělení komunity krásy. Naše online nástroje vám mohou umožnit používat jejich osobní údaje k zasílání sdělení komunity krásy za následujících podmínek:
7.10.1 Sdělení komunity krásy se nesmí týkat jiných produktů nebo služeb než Oriflame,
7.10.2 Sdělení komunity musí být jasně identifikovatelná jako taková a měla by příjemce informovat o tom, že je dostává v souladu s Podmínkami pro registrované a neregistrované zákazníky nebo Podmínkami pro brand partnery, podle toho, co je relevantní,
7.10.3 Sdělení komunity krásy musí obsahovat vaše jméno a kontaktní údaje jako odesílatele,
7.10.4 Sdělení komunity krásy nesmí být zasílána zákazníkům a brand partnerům, kteří se odhlásili z jejich zasílání, a tedy vystoupili ze komunity krásy Oriflame,
7.10.5 propagační nabídky, jako jsou slevy, prémie a dárky, pokud to platné právní předpisy umožňují, musí být jako takové jasně identifikovatelné a podmínky, které je třeba splnit pro získání nároku na ně, musí být snadno přístupné a musí být prezentovány jasně a jednoznačně, a
7.10.6 obsah sdělení Společenství je v souladu s těmito podmínkami a všemi platnými právními předpisy týkajícími se obchodních sdělení.
8. POVINNOSTI V OBLASTI OCHRANY ÚDAJŮ
8.1 Jako brand partner můžete shromažďovat, zaznamenávat, ukládat, používat a aktualizovat osobní údaje ostatních brand partnerů a zákazníků ve své osobní síti (dále jen „subjekty údajů“). Jako nezávislý správce těchto osobních údajů zaručujete a souhlasíte s tím, že budete dodržovat všechny platné zákony o ochraně osobních údajů a soukromí. Podle těchto zákonů můžete být povinni zaregistrovat se u příslušného úřadu pro ochranu osobních údajů a musíte dodržovat zásady ochrany osobních údajů. Je vaší odpovědností posoudit potřebu registrace a provést takovou registraci, pokud je vyžadována, a dodržovat zásady ochrany údajů.
8.2 Pokud sponzorujete osobu, která se chce stát brand partnerem nebo zákazníkem, můžete její osobní údaje získat přímo od ní. Musíte dodržovat naše postupy pro sponzorování, které vám čas od času sdělujeme, a zajistit, aby veškeré použití osobních údajů bylo v souladu s platnými právními předpisy.
8.3 Přijmete zejména vhodná technická a organizační bezpečnostní opatření na ochranu osobních údajů před náhodným nebo nezákonným zničením nebo náhodnou ztrátou, změnou, neoprávněným zveřejněním nebo přístupem, zejména pokud zpracování zahrnuje přenos údajů po síti, a před všemi dalšími nezákonnými formami zpracování. S ohledem na stav techniky a náklady na jejich provedení musí tato opatření zajistit úroveň bezpečnosti odpovídající rizikům, která zpracování představuje, a povaze osobních údajů, které mají být chráněny.
8.4 Jakmile se dozvíte o jakémkoli narušení bezpečnosti vedoucím k náhodnému nebo nezákonnému zničení, ztrátě, změně, neoprávněnému zveřejnění, nebo přístupu k osobním údajům, jste povinni to neprodleně oznámit společnosti Oriflame na e-mailovou adresu privacy@oriflame.com a vysvětlit povahu incidentu a dotčené záznamy.
8.5 Pokud kdykoli obdržíte žádost o uplatnění práv v souladu s právními předpisy o ochraně osobních údajů od subjektu údajů nebo jiné osoby, o níž zpracováváte osobní údaje, vyhovíte takové žádosti v rozsahu požadovaném platnými právními předpisy a v souladu se zásadami, postupy nebo školením, které vám společnost Oriflame čas od času poskytne.
8.6 Osobní údaje můžete zpracovávat pouze v souladu s oznámením o ochraně osobních údajů, které bylo poskytnuto subjektům údajů. Po ukončení vašeho vztahu s Oriflame zaručujete a souhlasíte s tím, že zlikvidujete všechny osobní údaje, které máte v držení nebo pod kontrolou, v souladu s platnými právními předpisy a Prohlášením Oriflame o ochraně osobních údajů.
8.7 Výslovně odmítáme jakoukoli odpovědnost za jakékoli sankce, náklady, poplatky a obecně jakékoli výdaje, které vám mohou vzniknout v důsledku porušení platných zákonů o ochraně osobních údajů a soukromí.
9. MARKETINGOVÁ A OBCHODNÍ SDĚLENÍ ZÁKAZNÍKŮM
9.1 Jste výhradně zodpovědní za zasílání sdělení komunity a marketingových sdělení svým zákazníkům a za to, že tato sdělení jsou v souladu s platnými zákony. Pokud váš zákazník není registrovaným brand partnerem nebo registrovaným zákazníkem (v těchto případech platí pravidla pro komunikaci v rámci komunity krásy, jak je uvedeno v bodech 7.9 a 7.10), musíte získat jeho výslovný souhlas k tomu, aby od vás dostával marketingová sdělení o produktech a službách Oriflame. Musíte také vést záznamy o jejich marketingových preferencích, které obsahují datum, kdy souhlas udělily, a přesný rozsah jejich souhlasu. Veškerá marketingová sdělení, která zasíláte, musí zákazníky informovat o jejich právu odvolat souhlas s budoucími sděleními a o tom, jak mohou toto právo uplatnit (např. informováním e-mailem nebo telefonicky, okamžitou zprávou). Souhlasíte a zaručujete, že budete respektovat preference svých zákazníků.
9.2 Při zasílání marketingových sdělení zákazníkovi musíte dodržovat následující podmínky:
9.2.1 taková sdělení se musí týkat pouze produktů Oriflame nebo sítě či služeb Oriflame,
9.2.2 taková sdělení musí být jasně identifikovatelná jako marketingová nebo obchodní,
9.2.3 taková sdělení musí obsahovat vaše jméno a kontaktní údaje jako odesílatele a platnou e-mailovou adresu (a/nebo jiný způsob, například odkaz pro odhlášení), pomocí kterého vás mohou zákazníci kontaktovat a oznámit vám, že se chtějí odhlásit z dalších marketingových sdělení,
9.2.4 taková sdělení nesmí být zasílána zákazníkům, kteří odvolali souhlas s jejich zasíláním,
9.2.5 propagační nabídky, jako jsou slevy, prémie a dárky, pokud to platné právní předpisy umožňují, musí být jako takové jasně identifikovatelné a podmínky, které je třeba splnit pro získání nároku na ně, musí být snadno dostupné a musí být prezentovány jasně a jednoznačně a
9.2.6 obsah marketingových sdělení je v souladu s těmito podmínkami a všemi platnými zákony týkajícími se obchodních sdělení.
9.3 Za žádných okolností nesmíte zasílat marketingová nebo jiná obchodní sdělení jménem společnosti Oriflame nebo jejím jménem.
10. ZÁVAZKY ORIFLAME
10.1 Ve vztahu k brand partnerům, kteří jednají v rámci své obchodní činnosti, dodáme veškeré vámi objednané produkty v závislosti na jejich dostupnosti.
10.2 Ve vztahu k brand partnerům, kteří jednají v rámci své obchodní činnosti, výslovně vylučujeme jakoukoli odpovědnost související s nedostatkem produktů nebo s tím, že produkty nejsou skladem.
10.3 Za předpokladu, že dodržujete podmínky této smlouvy a své povinnosti vyplývající z právních předpisů České republiky, obdržíte přímo od nás, od jiného subjektu Oriflame nebo od poskytovatele třetí strany veškeré výhody/platby, které vám náleží v souladu s aktuálně platným Plánem odměn pro brand partnery Oriflame.
10.4 V průběhu vašeho členství v Oriflame a na základě vlastního uvážení Oriflame se můžete zúčastnit našeho mezinárodního sponzorského programu („ISP„). Náš Mezinárodní sponzorský program vám dává možnost vykonávat některou z činností podle brožury Komunity krásy Oriflame mimo vaši domovskou zemi. Do našeho ISP se můžete bezplatně zaregistrovat pomocí univerzálního odkazu na adrese [https://cz.oriflame.com/support-center/product-business-tools-and-programs/business/international-brand-partner]. Jako účastník našeho ISP budete zaregistrováni poté, co přijmeme vaši žádost a přidělíme vám jedinečný kód ISP. Oriflame si vyhrazuje právo přijmout nebo odmítnout jakoukoli přihlášku k našemu ISP. Při účasti na našem ISP musíte dodržovat místní zákony a předpisy všech hostitelských zemí. Účast v ISP včetně všech jeho výhod je podmíněna tím, že budete dodržovat tuto smlouvu pro brand partnery a veškeré platné Zásady jednání. Oriflame nezaručuje ani neručí za dostupnost či správnost ISP. Oriflame si vyhrazuje právo kdykoli bez předchozího upozornění automaticky aktualizovat, upgradovat, obecně měnit nebo odstranit ISP, včetně seznamu zúčastněných zemí. Pokud chcete získat další informace o ISP a jakýchkoli jeho výhodách nebo o místních požadavcích zúčastněných hostitelských zemí, obraťte se prosím na zákaznický servis.
11. UKONČENÍ
11.1 Vaše členství a smlouvu brand partnery můžeme ukončit z vlastního rozhodnutí s výpovědní lhůtou 1 měsíc nebo s okamžitou platností v kterémkoli z následujících případů:
11.1.1 pokud učiníte jakékoli prohlášení nebo poskytnete jakékoli osobní údaje, které jsou věcně nepřesné nebo nepravdivé (např. pokud vytvoříte falešné účty nebo použijete osobní údaje jiných osob v rozporu s platnými právními předpisy);
11.1.2 pokud nejste schopni uhradit své dluhy vůči nám v době jejich splatnosti;
11.1.3 pokud se dopustíte porušení některého z ustanovení Smlouvy pro brand partnery, které nelze napravit, nebo v případě porušení některého z ustanovení Etického kodexu a Zásad jednání;
11.1.4 pokud se dopustíte porušení některého z ustanovení Smlouvy pro brand partnery, včetně dokumentů, na které je v ní odkazováno, a v případě porušení, které lze napravit, toto porušení nenapravíte do 14 dnů od obdržení písemného upozornění od nás.
11.1.5 pokud se z důvodu ustanovení právních předpisů platných pro nás nebo skupinu Oriflame stane další pokračování smluvního vztahu s vámi a spolupráce na základě Smlouvy pro brand partnery pro nás nebo skupinu Oriflame nezákonným.
12. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ
12.1. Postup vyřizování stížností Oriflame je uveden v Zásadách jednání.
12.2 Jakoukoli stížnost, dotaz nebo požadavek můžete kdykoli vznést na zákaznický servis Oriflame na adrese info@oriflame.cz[IM15].
Při podávání stížnosti uveďte předmět stížnosti a konkrétní požadavek (pokud existuje). V souladu s platnými zákony České republiky odpovíme na vaši stížnost (např. e-mailem) do 14 dnů od jejího obdržení. Pokud nebudete s odpovědí zákaznického servisu Oriflame spokojeni, můžete se obrátit na reklamace@oriflame.cz
12.2 Pokud vystupujete jako spotřebitel, máte možnost řešit spory elektronicky prostřednictvím online platformy Evropské unie pro řešení sporů (ODR) pro stížnosti a nápravu v souvislosti s jejich smlouvami – platforma je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spotřebitelé mohou rovněž využít pomoci spotřebitelského ombudsmana nebo nevládních organizací jednajících jménem spotřebitelů (pokud jsou k dispozici). Více informací o vnitrostátních orgánech na ochranu spotřebitele naleznete v bodě 4.30 výše.
13. KODEX CHOVÁNÍ
Oriflame přísně dodržuje Etický kodex Asociace osobního prodeje https://www.osobniprodej.cz/ a Světové federace asociací přímého prodeje (WFDSA) (Etický kodex přímého prodeje WFDSA). Společnost Oriflame vyžaduje od svých brand partnerů přísné dodržování těchto kodexů, které jsou dále implementovány v Etickém kodexu a Zásadách jednání Oriflame. Kopie těchto dokumentů můžete získat také v zákaznickém servisu na adrese info@oriflame.cz.
14. CHYBY A OPRAVY
Přestože se snažíme na těchto webových stránkách uvádět přesné a aktuální informace, nezaručujeme ani neprohlašujeme, že webové stránky budou bezchybné. Chyby při zadávání dat nebo jiné technické problémy mohou někdy vést k zobrazení nepřesných informací. Vyhrazujeme si právo opravit jakékoli nepřesnosti nebo typografické chyby na našich stránkách, včetně cen a dostupnosti produktů a služeb, a neneseme za takové chyby žádnou odpovědnost. Můžeme také kdykoli provést vylepšení a/nebo změny vlastností, funkcí nebo obsahu stránek. Pokud zjistíte, že některé informace nebo popis jsou podle vašeho názoru nesprávné, kontaktujte prosím zákaznický servis.
15. ODKAZY
15.1 Můžeme poskytovat odkazy na webové stránky nebo zdroje třetích stran. Poskytnutí takových odkazů z naší strany neznamená podporu jakýchkoli informací, produktů nebo služeb, které jsou prostřednictvím takového odkazu dostupné. Neneseme odpovědnost za obsah nebo výkon jakékoli části internetu, včetně jiných webových stránek, na které mohou být tyto stránky odkazovány nebo které mohou být přístupné prostřednictvím těchto stránek. Informujte nás prosím o jakýchkoli chybách nebo nevhodných materiálech nalezených na webových stránkách, na které je tato stránka odkazována.
15.2 Během svého členství se můžete účastnit kampaní pomocí jednoho nebo více online nástrojů, systémů nebo softwaru („online nástroje„). Získáváte nevýhradní, nepřenosnou a omezenou licenci k používání online nástrojů v souvislosti s vaším členstvím. Účast v kampani včetně všech výhod z nich získaných je podmíněna tím, že budete dodržovat Smlouvu pro brand partnery a veškeré platné Zásady jednání. Oriflame nezaručuje ani neručí za dostupnost nebo přesnost online nástrojů používaných v souvislosti s referenčními kampaněmi. Oriflame si vyhrazuje právo bez předchozího upozornění automaticky aktualizovat, upgradovat, obecně změnit nebo odstranit jakoukoli kampaň a/nebo jakýkoli z online nástrojů.
16. UPOZORNĚNÍ O SOUKROMÍ
16.1 Informace o tom, jak zpracováváme vaše údaje, naleznete v Prohlášení o ochraně osobních údajů společnosti Oriflame .
16.2. Zavazujeme se, že všechny osobní údaje budou v bezpečí. Budeme je uchovávat na zabezpečeném serveru a budeme plně dodržovat všechny platné právní předpisy o ochraně osobních údajů a ochraně spotřebitele.
17. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
17.1 Vaše Smlouva pro brand partnery se řídí a bude vykládána v souladu s právními předpisy České republiky. Veškeré spory vyplývající z vaší Smlouvy pro brand partnery nebo s ní související podléhají výlučné jurisdikci soudů České republiky.
17.2 Pokud je některé ustanovení Podmínek shledáno nezákonným, neplatným nebo z jakéhokoli důvodu nevymahatelným, nemá neplatnost tohoto ustanovení vliv na platnost ostatních ustanovení Podmínek.
17.3 Pokud společnost Oriflame neprosadí některé z ustanovení tohoto dokumentu, nepovažuje se to za zřeknutí se jejich vymahatelnosti.
17.4 Jako nezávislý brand partner berete na vědomí a souhlasíte s tím, že si vyhrazujeme právo jednostranně revidovat, upravovat nebo měnit vaši smlouvu pro brand partnery, včetně těchto podmínek, plánu odměn pro brand partnery (včetně etického kodexu a pravidel chování), jakož i všech našich obchodních programů a zásad a postupů. Změny vaší Smlouvy pro brand partnery a/nebo Podmínek budou provedeny z oprávněných důvodů, pokud se vztahují k těmto Podmínkám a/nebo Smlouvě pro brand partnery, a mohou vyplývat z (i) úprav vyžadovaných podmínkami na trhu; (ii) změn platných zákonů a předpisů; (iii) změn plánů odměn Oriflame; (iv) reorganizace obchodní a prodejní struktury Oriflame; (v) změn registračního procesu a registračních požadavků; (vi) změn jakéhokoli kodexu a pravidel stanovených asociacemi přímého prodeje, k nimž Oriflame přistupuje a které podléhají platným ustanovením o ochraně spotřebitele, (vii) jakýchkoli jiných změn ovlivňujících obchodní model Oriflame. Jakákoli revize, změna nebo doplnění těchto Podmínek bude zveřejněna na našich webových stránkách a/nebo řádně oznámena na váš registrovaný e-mail a nabude účinnosti dnem uvedeným v takovém zveřejnění/oznámení, nikdy však ne méně než 30 dnů. Jste zodpovědní za to, abyste se s takovými změnami průběžně seznamovali. Výše uvedené platí přiměřeně i v případě jakéhokoli oznámení, které vám bylo zasláno na základě této smlouvy.
17.5 Jakékoli změny ve vaší smlouvě pro brand partnery, jak je uvedeno v bodě 17.4, musíte přijmout jako podmínku pro to, abyste nadále zůstali brand partnerem, včetně budoucího používání stránek a objednávání produktů na nich. Můžeme vyžadovat váš výslovný souhlas, jinak budeme mít za to, že jste změny přijali, pokud budete pokračovat v objednávání produktů po provedení změn. V případě, že tyto změny neakceptujete do 2 měsíců od jejich provedení, bude vaše smlouva pro brand partnery okamžitě ukončena. Souhlasíte s tím, že taková lhůta je dostatečná, a výslovně se vzdáváte obdržení jakékoli náhrady za takové ukončení.
17.6 Souhlasíte s tím, že Oriflame může tuto smlouvu nebo její část postoupit nebo převést na jakoukoli společnost ze skupiny Oriflame.
17.7 Přijetím těchto Podmínek berete na vědomí, že vám společnost Oriflame bude zasílat veškeré další informace/sdělení týkající se vaší smlouvy a/nebo vašich objednávek v jiném formátu než na papíře (tj. prostřednictvím e-mailu nebo jakýchkoli jiných prostředků adresovaných vám osobně, které vám umožní uchovávat informace způsobem přístupným pro budoucí použití po dostatečně dlouhou dobu a které vám rovněž umožní reprodukci těchto informací v nezměněné podobě).
17.8 Jakékoli oznámení podle této smlouvy, které je zasláno doporučenou zásilkou přes noc nebo poštou první třídy na adresu smluvní strany uvedenou v této smlouvě nebo na jinou adresu, kterou jedna ze smluvních stran občas písemně oznámí druhé smluvní straně, má za následek, že výpovědní lhůta začíná běžet (i) v případě doporučené zásilky přes noc ode dne následujícího po odeslání takového oznámení a (ii) v případě zásilky první třídy od druhého pracovního dne po odeslání takového oznámení. Jakékoli oznámení zaslané e-mailem se považuje za doručené a přijaté následující pracovní den po dni odeslání. Pokud je oznámení podáno jakýmkoli jiným způsobem, výpovědní lhůta začíná běžet dnem skutečného přijetí oznámení. To se nevztahuje na informování o vrácení produktu podle bodu 5 – lhůta pro vrácení běží ode dne, kdy nás informujete, že si přejete produkt vrátit.
17.9 Podmínky uvedené v tomto dokumentu mají přednost před ostatními dokumenty, na které se v něm odkazuje.
17.10 Oriflame neodpovídá za zablokování správci poštovních serverů, které přenášejí zprávy nebo oznámení na vaši e-mailovou adresu, ani za odstranění nebo zablokování e-mailů softwarem nainstalovaným na vašem počítači.
18. KONTAKTUJTE NÁS
Máte-li jakékoli dotazy týkající se vaší smlouvy pro brand partnery včetně těchto Podmínek, kontaktujte nás. Vynaložíme veškeré přiměřené úsilí, abychom se zabývali vašimi obavami a odstranili veškeré problémy, na které nás upozorníte.
Naše kontaktní informace:
Název: Oriflame Czech Republic spol. s r.o.
Adresa: Přemyslovská 2845/43, 130 00 Praha 3, Česká republika,
Kontakt:
Telefon 228 884 777
e-mail: info@oriflame.com
Registrační číslo: 18627722
Číslo DPH : CZ18627722
Poslední aktualizace: 31.01.2025